نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در چهار شنبه 24 دی 1393
بازدید : 1727
نویسنده : صادق

Replay Main Event Smackdown

Daniel Bryan Vs Erick Rowan & Luke Harper

( اریک روون قصد داشت تسلیم بشه ، بری وایت پاهای داور را کشید و او را از رینگ بیرون انداخت ، سپس سیسترابیگل رو روی داور دوم اجرا کرد )

( در حالی که داوری در رینگ نبود ، لوک هارپر صندلی را برداشت و با صندلی به سر دنیل براین ضربه زد )

( سپس فینیشر خودش رو روی براین انجام داد )

( یک داور دیگر از سالن به رینگ آمد )

3...2...1

برنده مسابقه: اریک روون و لوک هارپر ( 700+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( بری وایت وارد رینگ شد و به همراه اعضای گروهش ضربات مشت و لگد پشت سر هم به براین وارد کردند )

 ( در نهایت بری وایت سیستر ابیگل رو روی دنیل براین انجام داد و شوء اسمکدان در حالی که اعضای وایت فمیلی بالای سر دنیل براین بودند به اتمام رسید )


جی بی ال :

خـــوش آمدید به ماندی نایت راء...در شوء اسمکدان اتفاقات مهمی از جمله پیروزی ست رولینز از سزارو و بیگ ای لنگستن و نامبروان کانتندر شدن برای کمربندهای درجه 2 در شوء راء ، صحبت های سی ام پانک مقابل شیمس از طریق تلویزیون و درگیری های وایت فمیلی و دنیل براین افتاد.

مایکل کول :

شوء راء امشب هیچ کس غایب نیست...همه حاضرند تا آخرین قدرت خودشون رو مقابل حریفشون نشون بدن...حتی دنیل براین و وایت فمیلی و سی ام پانک که 3 هفته از مسابقات دور بود امشب در راء حاضر خواهد شد و این خبر بدی برای شیمس و دیگر اعضای نکسز خواهد بود.

جری لالر :

امشب دو مسابقه فوق العاده حساس در پیش داریم...یک مسابقه بین کریس جریکو و ست رولینز سر کمربندهای درجه 2 و مسابقه دوم ، مسابقه بین جان سینا و شان مایکل به صورت لامبرجک مچ که کشتی گیران اطراف رینگ ، افراد حاضر در رویال رامبل خواهند بود.


 جان سینا vs شان مایکل ( لامبرجک مچ )

لامبرجک ها : 20 نفر از اعضای رویال رامبل 30 نفره

درامد مسابقه: 350 سکه

( پس از آغاز شدن شوء راء و تشویق تماشاگران ، صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد )

( استون کلد وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

استون کلد :

امشب ، شب بزرگیه...آخرین شوء راء قبل از رویال رامبل...پی پر ویویی که سرنوشت یک مرد رو برای مین اونتر شدن در رسلمنیا رقم میزنه...رویال رامبل جاییه که دو مرد ریشو طی استوری جذابشون باید بر سرکمربند سنگین وزن جهان مقابل یکدیگر قرار بگیرن..دنیل براین و بری وایت !!

رویال رامبل جاییه که بد نیوز برت و جریکو ، راب ون دم و بیگ شو و کودی رودز و گلداست طی استوری چند ماهشون با نتیجه 1-1 باید برای بار سوم به مصاف حریفاشون برن تا بالاخره برنده نهایی استوری خودشون رو تعیین کنند.

رویال رامبل جاییه که دو مرد وحشی و خطرناک کمپانی باید به مصاف هم برن...گلدبرگ و براک لزنر...

رویال رامبل جاییه که خیانت کار نکسز ، باید مقابل رئیس نکسز مسابقه بده گروهی که بعد از 9 ماه فعالیت در این کمپانی توسط شیمس ریشه کن شد و حالا تکلیف نهایی این استوری با مسابقه بین سی ام پانک و شیمس مشخص میشه.

و رویال رامبل جاییه که...یک نفر از 30 مرد حاضر در رویال رامبل شانس مین اونتر شدن در رسلمنیا رو بدست میگیرن و مقابل قهرمان سنگین وزن یا myppv قرار میگیرن. اما طبیعتا شانس کسانی که در رویال رامبل 30 نفره زود تر وارد رینگ میشن کمتر هست...و من اینجام تا یکی از بدشانس ترین استارهارو بهتون معرفی کنم که قراره نفر اول در رویال رامبل حاضر بشه...

از بین 30 نفر حاضر در رویال رامبل ، رومن رینز به عنوان نفر اول وارد رینگ خواهد شد.

( تعدادی از تماشاگران استون کلد را هو کردند )

استون کلد :

این طی یک قرعه کشی بدست اومده و رومن رینز چه بخواد و چه نخواد باید به عنوان نفر اول وارد مسابقه بشه. مطمئنا شرایط رومن رینز برای پیروزی در این مسابقه بزرگ و تاریخی سخت تر شده اما اون باید سعی خودشو بکنه چون من اونو قبول دارم. و اما 29 استار دیگه ، فقط در خود رویال رامبل مشخص خواهند شد و حضور اونا قبل از رویال رامبل اعلام نمیشه.

در رویال رامبل منتظر سوپرایز باشید...سوپرایزی که شاید انتظار بازگشتشو نداشته باشید و اون میخواد برای اولین بار پا به مسابقات و استوری ها بزاره...اما بازم مشخص نیست اون کیه و این بهتره برای بیزینس !!

( صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ، دین امبروز وارد رینگ شد و مقابل استون کلد ایستاد و میکروفون را در دست گرفت )

دین امبروز :

هی هی ...گوش کن به من استون کلد چون این نه تنها به نفع تو بلکه به نفع بیزینس کمپانی مسخرت خواهد بود. تو رومن رینز هم تیمی و برادر من رو به عنوان نفر اول وارد رینگ کردی و از این بابت هم من ، هم ست رولینز و هم خود رومن رینز رو به شدت ناراحت کردی...اما نگران نباش رو راه جبران داری...

برای اینکه رومن رینز و ست رولینز خیلی ناراحت نباشن و از رویال رامبل 30 نفره نا امید نشن ، تو میتونی من رو به عنوان نفر 30 ام وارد رینگ کنی اونوقته که ست یا رومن حداقل امیدوار میشن که برنده رویال رامبل هم تیمی و برادرشون هست. من این رو برای خودم نمیخوام بلکه برای خوشحالی و سربلندی دشیلد میخوام.

مطمئنا ست و رومن از اینکه من برنده رویال رامبل 30 نفره بشم خوشحال میشن ، نه تنها اونا بلکه تمام مردم آرزو دارن که من این مسابقه رو ببرم چون اونا دنبال دیدن یک مسابقه برای من در مین اونت رسلمنیا بر سر کمربند myppv هستن...

( تماشاگران دین امبروز را هو کردند )

استون کلد :

تو به عنوان...

دین امبروز :

و اینکه بگم بیزنس تو به هیجان احتیاج داره چیزی که من میتونم برات مهیا کنم و این باعث میشه مردم خاطره بهتری از myppv داشته باشن.

استون کلد :

تو به عنوان...

دین امبروز :

چیز سختی نیست...کافیه میکروفون رو بدست بگیری و به من بگی تو به عنوان نفر سی ام رویال رامبل وارد میشی اونوقت از تشویق تماشاگران میتونی متوجه بشی که همه همینو میخوان و همه دوست دارن که من نفر سی ام وارد بشم...همه پیروزی من در رویال رامبل رو میخوان پس به خواسته مردم احترام بزار.

استون کلد :

تو به عنوان ...

دین امبروز :

ولی یه چیزی رو فراموش نکن که ...

( ناگهان استون کلد عصبانی شد و فینیشر خودش رو روی دین امبروز اجرا کرد )

استون کلد :

توووووو به عنوااااااان نفر اوووووول رویال رامبل 30 نفره وارد رینگ خواهی شــــد !!!!

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند و پرومو در حالی که استون کلد سالن را ترک کرد و دین امبروز نقش بر زمین شده بود به پایان رسید )

مسابقه اول

بد نیوز برت vs سین کارا

( سین کارا بد نیوز برت را نقش بر زمین کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و منتظر بلند شدن بد نیوز برت شد )

( بد نیوز بلند شد ، سین کارا به سمت بد نیوز دوید و قصد داشت به او حمله کنه ، ناگهان بد نیوز برت فینیشر خودش رو روی سین کارا انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: بد نیوز برت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( بد نیوز برت قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، صدای یک ماشین آمبولانس به صدا درامد )

( یک ماشین آمبولانس وارد سالن شد و ابتدای سالن توقف کرد ، سپس بعد از قطع شدن صدای آجیر آمبولانس ، صدای تم سانگ جریکو به صدا درامد )

( جریکو از پشت آمبولانس بیرون آمد و به سمت بد نیوز برت دوید )

...

( جریکو و بد نیوز برت در رینگ درگیر شدند ، جریکو ضربات مشت پشت سر هم به سر بد نیوز برت وارد کرد )

( بد نیوز جریکو را از خود دور کرد ، سپس به سمت او دوید و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( جریکو جاخالی داد ، سپس فینیشر خودش رو روی بد نیوز اجرا کرد )

...

( جریکو بد نیوز را از رینگ بیرون انداخت ، سپس او را به سمت ماشین آمبولانس برد )

( در نهایت جریکو بد نیوز را وارد آمبولانس کرد ، سپس خودش سوار ماشین آمبولانس شد و پرومو با بیرون رفتن ماشین آمبولانس از سالن به پایان رسید )

.:: تبلیغات امشب ::.

ست رولینز vs کریس جریکو سر کمربندهای درجه 2

درامد مسابقه: 300 سکه + کمربندهای درجه 2

مسابقه دوم

جک سواگر vs کفی کینگستن

( در نهایت جک سواگر با اجرای سابمیشن روی پاهای کفی کینگستن ، او را تسلیم خود کرد )

برنده مسابقه: جک سواگر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )


مایکل کول :

همچنان باید منتظر سوپرایز های این شوء باشیم...در صحبت های استون کلد ، ابتدا استون کلد تصمیم بر این داشت که رومن رینز به عنوان نفر اول در رویال رامبل 30 نفره وارد رینگ بشه اما با صحبت های دین امبروز ، نظر او عوض شد و حالا دین امبروز هست که به جای رومن رینز قرار گرفته و نفر اول وارد رینگ خواهد شد.

جی بی ال :

مسابقه بین بد نیوز برت و کریس جریکو هم به آمبولانس مچ تغییر کرد و در رویال رامبل شاهد یک مسابقه آمبولانس مچ سر کمربندهای درجه 2 بین جریکو و بد نیوز برت هستیم. البته همه چیز به امشب بستگی داره و اگه جریکو نتونه مقابل ست رولینز پیروز بشه ، امکان 3 نفره شدن این مسابقه در رویال رامبل زیاد هست.

جری لالر :

میرسیم به سومین مسابقه شوء راء ، مسابقه هندیکپ بین وایت فمیلی در مقابل ادج و کریشن...باید منتظر دخالت دنیل براین در این مسابقه باشیم چون او در افراد تبلیغ شده راء بود...باید ببینیم با توجه به اینکه در راء هفته گذشته و در اسمکدان وایت فمیلی مقابل دنیل براین بهتر عمل کردند این بار دنیل براین چه واکنشی از خود مقابل بری وایت انجام خواهد داد.


مسابقه سوم

Handicap Match

ادج و کریشن vs وایت فمیلی

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا کریشن و لوک هارپر درگیری را آغاز کردند )

5 دقیقه بعد...

( اریک روون ادج را نقش بر زمین کرد ، سپس با بری وایت تگ کرد ، بری وایت سوپلکس سنگینی روی ادج اجرا کرد و در نهایت گوشه رینگ آماده اجرای سیسترابیگل شد )

( بری وایت از گردن ادج گرفت و آماده اجرای فینیشر شد ، ادج بدل کرد ، سپس DDT رو روی بری وایت اجرا کرد )

( ادج گوشه رینگ ایستاد و منتظر بلند شدن بری وایت برای اجرای اسپیر شد )

...

( بری وایت بلند شد ، سپس در حالی که ادج به سمت بری وایت می دوید ، بری وایت ضربه کلوزلاین سنگینی به ادج وارد کرد )

( بری وایت کم کم از جای خود بلند شد ، سپس به سمت اریک روون رفت و قصد داشت با او تگ کنه )

( سالن تاریک شد )

...

( پس از روشن شدن سالن ، دنیل براین به جای اریک روون با ماسک او ایستاده بود )

( بری وایت به شدت تعجب کرد و به دنیل براین خیره شد )

( سپس ادج اسپــــیر رو روی بری وایت اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: ادج و کریشن ( 800+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( دنیل براین وارد رینگ شد و ماسک را از روی صورتش برداشت ، سپس پس از بلند شدن بری وایت به سمت او دوید و رانینگ نـی رو روی او اجرا کرد )

( پرومو در حالی که براین کنار بری وایت نشسته بود به پایان رسید )

.:: مصاحبه تلویزیونی با جان سینا ::.

رنی یانگ : 

در رویال رامبل تو حریف های سرسختی مثل رندی اورتون، رومن رینز و یا شان مایکل داری...به نظرت میتونی از سد اونا عبور کنی و برنده این مسابقه تاریخی و سخت بشی ؟

جان سینا :

بدون شک اون مسابقه برای هیچکس اسون نیست و پیروزی در اون مسابقه افتخار بزرگی برای هر کشتیگیره و از نظر خودم رقیب اصلیم شان مایکلز هست و به همه اطمینان میدم که من از رومن رینز و رندی اورتن و ادج اماده تر هستم و هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه جلوی مین اوینتر شدن من تو رسلمنیا رو بگیره

رنی یانگ : 

اگر برنده رویال رامبل بشی و قهرمانان جهان هنوز دنیل براین و سی ام پانک باشند کدوم یک رو برای رسلمنیا چلینج میکنی ؟

جان سینا :

نمیشه گفت پانک یا برایان امکان داره تا اون زمان برایان یا پانک کمربندشون رو از دست بدن ولی برایان سال قبل ذر رویال رامبل به من باخته و اگر بخوام یک بار دیگه میتونم این کارو کنم و در مورد پانک....راستش بدم نمیاد با رییس سابقم مسابقه بدم

مسابقه چهارم

بیگ شو vs کودی رودز

( صدای تم سانگ بیگ شو به صدا درامد ، بیگ شو و راب ون دم وارد سالن شدند ، سپس به سمت رینگ آمدند )

( در حین ورود بیگ شو و راب ون دم به رینگ ، کودی رودز و گلداست از پشت سر به آنها حمله کردند و آنها را نقش بر زمین کردند )

( تم سانگ بیگ شو قطع شد )

...

( کودی رودز بیگ شو را وارد رینگ کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر شد )

( بیگ شو بدل کرد ، سپس از گردن کودی رودز گرفت و چکسلم رو روی او اجرا کرد )

...2...1

( کودی رودز در شماره 2 بلند شد )

5 دقیقه بعد...

( گلداست در خارج از رینگ به راب ون دم آسیب رساند و راب ون دم توانایی کمک رساندن به بیگ شو را نداشت )

( گلداست حواس بیگ شو را به خود پرت کرد ، در برگشت کودی رودز ضربه لگد محکمی به پشت زانوی بیگ شو زد و در نهایت فینیشر خودش رو روی بیگ شو اجرا کرد )

( کودی رودز قصد داشت پین کنه )

...

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک با لباس نکسز و یک چهره جدید وارد سالن شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت )

( کودی رودز و گلداست از حضور سی ام پانک در سالن تعجب کردند )

( پانک به سرعت به سمت رینگ دوید و به کودی رودز حمله کرد ، سپس ضربات مشت پشت سر هم به کودی رودز وارد کرد )

برنده مسابقه: کودی رودز ( با DQ )

...

( گلداست وارد رینگ شد و قصد داشت به کمک کودی رودز بره ، سی ام پانک ضربه لگد محکمی به سر گلداست زد )

( سپس او را بلند کرد و GTS رو روی او اجرا کرد )

( کودی رودز به سمت پانک دوید و قصد داشت کلوزلاین رو اجرا کنه ، سی ام پانک جاخالی داد ، سپس GTS رو روی کودی رودز اجرا کرد )

( پرومو در حالی که پانک بالای سر کودی رودز و گلداست ایستاده بود به پایان رسید )

مسابقه پنجم

شیمس vs رومن رینز

( سی ام پانک وسط رینگ ایستاده بود ، صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد )

( رومن رینز وارد رینگ شد و کناز سی ام پانک ایستاد ، سپس منتظر ورود شیمس به رینگ شد )

( سی ام پانک و شیمس مدت طولانی منتظر شیمس شدند اما شیمس نیامد )

...

( پس از چند ثانیه صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، شیمس به همراه گریت کالی و تایتوس اونیل وارد سالن شدند )

( سپس هر 3 به طرف رومن رینز و سی ام پانک آمدند )

( سی ام پانک و رومن رینز از رینگ خارج شدند و به هر 3 آنها حمله کردند )

( شیمس و سی ام پانک ضربات مشت پشت سر هم به یکدیگر وارد می کردند )

...

( سی ام پانک شیمس را محکم به پله ورودی رینگ کوبید ، سپس او را وارد رینگ کرد و به بالای رینگ رفت و از بالای رینگ به روی شیمس پرید )

( گریت کالی و تایتوس اونیل رومن رینز را نقش بر زمین کردند ، سپس وارد رینگ شدند و به سی ام پانک حمله کردند )

( سی ام پانک نقش بر زمین شد )

...

( گریت کالی و تایتوس اونیل دست های پانک را از دو طرف گرفتند ، سپس شیمس آماده اجرای بروگ کیک روی پانک شد )

( ناگهان رومن رینز وارد رینگ شد و سوپر من پانچ رو روی شیمس اجرا کرد )

( پانک گریت کالی را از خود دور کرد ، سپس GTS رو روی تایتوس اونیل اجرا کرد )

...

( رومن رینز به سمت گریت کالی دوید و اسپـــیر رو روی او انجام داد )

( شیمس به سمت رومن رینز دوید و قصد داشت بروگ کیک رو اجرا کنه ، رومن رینز جاخالی داد ، سپس سی ام پانک شیمس را بلند کرد و GTS رو روی او انجام داد )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، سپس رومن رینز پاهای شیمس را گرفت )

3...2...1

برنده مسابقه: رومن رینز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( سی ام پانک کنار شیمس نشست ، سپس لباس نکسز را از تنش دراورد و آنرا کنار شیمس انداخت )

( در نهایت پرومو در حالی که پانک بالای سر شیمس ایستاده بود و لباس نکسز کناز شیمس افتاده بود به پایان رسید )

.:: تبلیغات امشب ::.

 

ست رولینز vs کریس جریکو سر کمربندهای درجه 2

درامد مسابقه: 300 سکه + کمربندهای درجه 2

 جان سینا vs شان مایکل ( لامبرجک مچ )

لامبرجک ها : 20 نفر از اعضای رویال رامبل 30 نفره

درامد مسابقه: 350 سکه


جری لالر :

سی ام پانک به کمپانی برگشت و به هر یک از استارهای نکسز به جز گریت کالی یک GTS وارد کرد. البته نمیتونیم خبری بر فیس شدن پانک بدیم چون اون هنوزم نقش یک کشتی گیر هیل رو بازی میکنه. ادج و کریشن نیز با دخالت دنیل براین موفق به شکست وایت فمیلی شدند و عملکرد براین مقابل بری وایت واقعا فوق العاده بود.

جی بی ال :

حالا باید منتظر اتفاقات دیگه ای هم در این شوء باشیم...صحبت های پائل هیمن ، مسابقه بر سر کمربندهای درجه 2 و مسابقه فوق العاده بین جان سینا و شان مایکل به صورت لامبرجک مچ که لامبرجک ها اعضای رویال رامبل 30 نفره هستند. بدون شک این مسابقه جز یکی از بهترین مسابقات شوء راء خواهد شد.

مایکل کول :

باید منتظر درگیری های براک لزنر و گلدبرگ هم باشیم...باید دید که پائل هیمن چه صحبت هایی برای گفتن داره و آیا نوع مسابقه گلدبرگ و براک لزنر تغییر خواهد کرد یا نه...


( پائل هیمن به تنهایی وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

پائل هیمن :

خانـــم ها و آقایان...اسم من هست پائل هیمن...

( صدای تم سانگ گلدبرگ به صدا درامد ، گلدبرگ با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و روبروی پائل هیمن ایستاد )

گلدبرگ :

قبل از اینکه شر و ور گفتن رو شروع کنی پائل ، میخوام ازت یک سوال کنم و امیدوارم که جواب منطقی بشنوم. تو اینجایی همراه براک لزنر و به عنوان یک منیجر به اون کمک میکنی تا زمانی بتونی سر بلندی و یا قهرمانی براک رو ببینی...و بهتره بگم تو اینجایی و فقط داری وقتتو تلف میکنی چون براک لزنر طی این 2 سال هیچ قهرمانی کسب نکرده و هیچ سربلندی در کریبر خودش نداشته...

پس هدف تو چیه ؟ اینکه میای اینجا و با مردم صحبت میکنی خوشحالت میکنه ؟

تو داری 2 سال برای براک کار میکنی در حالی که هیچ وقت نتیجه ای نداشته و هرگز هم نتیجه ای نخواهی دید. زحمات 2 ساله تو توی رویال رامبل به باد میره چون من براک لزنر رو برای همیشه متوقف میکنم درست همون کاری که باتیستا با اون توی اکستریم رولز کرد.

پائل هیمن :

...

( پائل هیمن قصد داشت صحبت کنه که گلدبرگ میکرفون را از او گرفت و به بیرون از رینگ پرتاب کرد )

گلدبرگ :

من امشب اینجام تا چیزی رو به تو بفهمونم...میخوام به تو ثابت کنم که براک لزنر نمیتونه برای تو نتیجه ای داشته باشه و هیچ کدوم از زحماتی که تا الان کشیدی فایده ای نداره و نخواهد داشت...اما این موضوع هرگز تو کله تو فرو نمیره مگر اینکه به جای صحبت کردن عملا این موضوع رو به تو بفهمونم.

( گلدبرگ پائل هیمن را بلند کرد ، سپس در حالی که او را بلند کرده بود صدای تم سانگ براک لزنر به صدا درامد )

( براک لزنر وارد سالن شد ، سپس به سمت رینگ آمد )

( گلدبرگ پائل هیمن را پایین گذاشت و آماده درگیری با براک لزنر شد )

...

( پائل هیمن از پشت به گلدبرگ حمله کرد ، گلدبرگ برگشت و قصد داشت به پائل هیمن ضربه وارد کنه )

( ناگهان براک لزنر وارد رینگ شد و گلدبرگ را به سمت خود برگرداند ، سپس او را بلند کرد و F5 رو روی او اجرا کرد )

( پائل هیمن و براک لزنر بالای سر گلدبرگ ایستادند )

پائل هیمن :

اما من مطمئنم زحمات من با پیروزی براک لزنر از تو در رویال رامبل به باد نمیره...

( پرومو در حالی که براک و پائل هیمن بالای سر گلدبرگ بودند به پایان رسید )

مسابقه ششم

IN & US Championship

کریس جریکو vs ست رولینز سر کمربندهای بین قاره ای و ایالات متحده

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، کریس جریکو و ست رولینز درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( کریس جریکو ضربه لگد محکمی به سر ست رولینز زد ، سپس از پاهای او گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی رولینز اجرا کرد )

( رولینز به سختی دست های خودش رو به طناب رینگ رساند )

( جریکو رولینز را رها کرد ، در برگشت رولینز پرید و ضربه لگد سنگینی به صورت جریکو وارد کرد )

...

( رولینز آماده اجرای کرب استامب شد ، جریکو بدل کرد )

( رولینز به سمت جریکو دوید ، جریکو رولینز را به گوشه رینگ هدایت کرد ، رولینز از رینگ بالا رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی جریکو بپره )

( در حین پریدن جریکو فینیشر خودش رو روی ست رولینز انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: کریس جریکو ( 300+ سکه ) و ( همچنان قهرمان )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

دنیل براین vs کین

درامد مسابقه: 300 سکه

Main Event

جان سینا vs شان مایکل ( لامبرجک مچ )

لامبرجک ها : 20 نفر از اعضای رویال رامبل 30 نفره

( 20 نفر از اعضای رویال رامبل 30 نفره وارد سالن شدند ، سپس همگی اطراف رینگ ایستادند و منتظر ورود سینا و شان مایکل به رینگ شدند )

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و بعد از او نیز شان مایکل وارد رینگ شد )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، سینا و شان مایکل درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( شان مایکل ضربات پشت سر هم مشت به سر جان سینا وارد کرد ، سپس جان سینا را به بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او اجرا کرد )

( شان مایکل به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی سینا بپره )

( ناگهان جان سینا بلند شد و شان مایکل را به سمت خارج رینگ هل داد )

( شان مایکل روی لامبرجک های بیرون رینگ افتاد )

...

( اعضای فیس لامبرجک ها به شان مایکل حمله کردند و ضربات مشت و لگد پشت سر هم به او وارد کردند )

( اعضای هیل لامبرجک ها مانع آنها شدند ، سپس بین اعضای فیس و هیل درگیری پیش امد )

( در حین درگیری ، جان سینا به بالای رینگ رفت و از بالای رینگ روی همه اعضای لامبرجک در خارج از رینگ پرید )

2 دقیقه بعد...

( شان مایکل سوپلکس سنگینی روی سینا وارد کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای سویت چن موزیک شد )

( سینا بلند شد ، شان مایکل به سمت سینا رفت ، ناگهان جان سینا از پاهای شان مایکل گرفت و STF رو روی او اجرا کرد )

.....

....

( شان مایکل به سختی دستانش را به طناب رینگ رساند ، شان مایکل بلند شد و قصد داشت به سینا حمله کنه )

( جان سینا جاخالی داد ، سپس شان مایکل را بلند کرد و AA رو روی او انجام داد )

...2...1

( کین وارد رینگ شد و به جان سینا حمله کرد )

( رندی اورتون وارد رینگ شد و به کین اعتراض کرد ، سپس هردو آماده درگیری شدند )

...

( رندی قصد داشت Rko رو روی کین اجرا کنه ، کین بدل کرد ، سپس رندی را به سمت شان مایکل هل داد )

( شان مایکل سویت چن موزیک رو روی رندی اجرا کرد ، در برگشت کین چکسلم رو روی رندی انجام داد )

( ادج وارد رینگ شد و اسپـــیر رو روی کین اجرا کرد )

( سپس همه اعضای لامبرجک مچ وارد رینگ شدند و با یکدیگر درگیر شدند )

...

( اعضای شیلد تمامی لامبرجک ها را از رینگ بیرون انداختند ، سپس جان سینا و شان مایکل انها را از رینگ بیرون انداختند )

( شان مایکل قصد داشت سویت چن موزیک رو روی سینا اجرا کنه )

( سینا جاخالی داد ، سپس شان مایکل را بلند کرد و آماده اجرای AA شد )

( شان مایکل لباس داور را کشید و سینا نتوانست AA رو اجرا کنه ، سپس شان مایکل پایین آمد و سویت چن موزیک رو روی سینا اجا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: شان مایکل ( 350+ سکه ) و (2+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد و شان مایکل در رینگ در حال خوشحالی بود )

( ناگهان اعضای شیلد وارد رینگ شدند و به شان مایکل حمله کردند )

( دین امبروز نگاهی به رومن رینز و ست رولینز کرد ، تماشاگران اعضای شیلد را برای اجرای ترپپل پاور بمب تشویق کردند )

...

( سپس رومن رینز شان مایکل را بلند کردند و در نهایت تریپل پاور بمب رو روی شان مایکل وسط رینگ اجرا کردند )

( شوء راء در حالی که اعضای شیلد بالای سر شان مایکل ایستاده بودند به پایان رسید )

مهم ترین اتفاقات :

شدید شدن دشمنی رندی اورتون و کین

دین امبروز نفر اول در رویال رامبل 30 نفره وارد رینگ خواهد شد

کریس جریکو از کمربندهای خود مقابل ست رولینز دفاع کرد

مسابقه بین جریکو و بد نیوز برت به آمبولانس مچ تغییر کرد

سی ام پانک به مجازی بازگشت

چهره سی ام پانک تغییر کرد

پایان شوء راء



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.